четвъртък, 19 ноември 2009 г.

Рядка тема



Sign at the GoogleplexImage via Wikipedia
 Постинга сам по себе си, макар да звучи малко втрисащо за мен, защото самия блог в който го публикувам е точно антипод на описания в постинга, описва едни малки премеждия довели до размисъл и дори някои изненади за мен.
  Времето нужно за зареждане на страницата в блога ми е леко неприятно-мудно. Тъй като съм отрасъл по време когато високата скорост на кода и малкия използван ресурс бяха част от легендите за тогавашните програмисти за мен фактора бързина е вечна тема макар и вече не толкова актуална в сравнение с времето на осем битовите компютри.
 Свободното време и любопитството ме накараха да потърся съвети по темата и се оказа , че в раздела за код на Google има много повече по темата отколкото съм очаквал.
   Времето минало  в ровене беше удоволствиие и макар в главата да ми е всичко пълен хаос в момента, открих едно място където любопитството ми ще бъде задоволено. Надявам се въпреки малкия ми опит малката авантюра да се отрази положително и на личния ми блог ;)


Reblog this post [with Zemanta]


Няма коментари:

Публикуване на коментар